zwik2

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem w okresie od dnia 13 marca 2020 roku do dnia 23 marca 2020 roku wprowadza czasowe zmiany w obsłudze klientów Spółki. Szczegóły: w drugiej części notatki.

Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Spółki, wszelkie sprawy w przywołanym okresie będą realizowane jedynie przy wykorzystywaniu środków komunikowania się na odległość tj. telefon, e-mail lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.

Numery kontaktowe do ZWiK Police Sp. z o.o.: telefony ogólne: 91 42 41 310, 91 42 41 311, telefony alarmowe: 994, 91 312 31 45 lub 91 424 13 28. Ogólny adres e-mail do ZWiK Police Sp. z o.o.: sekretariat@zwikpolice.pl. Pozostałe numery telefonów i adresy e-mail są dostępne na stronie internetowej Spółki: www.zwik.police.pl.

Wszelkie dokumenty, które muszą zostać złożone w oryginale lub pod którym klient musi złożyć swój podpis prosimy przesyłać do Spółki przy wykorzystaniu usług pocztowych.

W nadzwyczajnych sytuacjach będzie możliwy kontakt bezpośredni między klientami Spółki a jej pracownikami przy czym każda taka sytuacja będzie analizowana oddzielnie (telefonicznie) przez pracowników ZWiK Police Sp. z o.o. i to od ich oceny będzie zależała decyzja.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany w obsłudze klientów ZWiK Police Sp. z o.o. może ulec wydłużeniu o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.